Kızlar 16 haftalik hamileyim 20 lik dışım çok fena 1 2 gün dayandım ilac kullanmamak için ama geçmedi. Bugun disciye gittim, antibiyotik verdi kendi kadın doğum doktoruma sordum içebilirsin dedi kızımda da 32 haftalikken içmiştim kullanmistim bu biraz erken ya gerçi doktorum da kullanabilirsin dedi izin cıktı ama birşey olmaz dimi benim gibi olan var mi yaşamış… Çok fena bu 20 lik diş artik doğumdan sonra gidicemmm ınslalah korkumu yenip