Kızlar pazartesi sezaryan oldum bugün inanilmaz agrım var sol dikişte hastende iğne ile hep duruyordum ama doktorun verdiği ilaç etki etmiyor bugün bebeği emzirmeye çağırırlar hastaneye 2 kez git gel ağrı yaptı ne yapsam gece acaba sinirim bozuldu ağlamak istiyorum