Gizemmm12 3 ay önce kürtaj oldum bugün de kimyasal geçirdiğimi öğrendim özele gidiyorum fakat başka bir doktora daha gözükmek istiyorum şehir hastanesine gidip de memnun kaldığınız doktor var mı acaba?
metehaninannesiii Gizemmm12 kendi doktorumun eşini onerebilirim Hüseyin Aksoy gidenler baya memnun geçmiş olsun
belguzar_123 Kesinlikle Cevat Rıfat Cündübey öneririm çok çok iyi bir doktor tavsiye ederim fakültede yetişmiş erciyes Hastanesi’nde görev yapmış çok sempatik ve ilgilidir