Kızlar 24 haftalık hamileyim. Bu sabah uyandığımda bir şey yoktu. Kahvaltı yaparken, yarısında midem bulandı ve kustum. Sonra muz yedim, çıkarttım. İçtiğim suyu bile çıkarttım. Öğlende biraz yemek yedim. Sonra hiç kusmadım. Kusmayla beraber afedersiniz ishalde vardı. Sonra düzeldi ama.
Ama akşam 4den sonra ara ara olan mide sancım başladı. Bazen hafif bazen acıtıyor. Bıçak saplanması gibi. Uzandığımda olmuyor. Çok şükür kızlarım hareket ediyor.
Başına gelen var mı? Neden olabilir?