Bir arkadaşım doktora eşiyle beraber gittiklerinde doktor demişki senin eşin taş taşısa sırtında bisey olmaz sağlıklı ise ama demiş üzüntü stres yapar o zaman bebeğe zarar demiş Eğer hamılelık riskli ise yatmak lazım bısey yapmamak ama herhangi bir sorun yoksa bısey olmaz yeni hamileyim ben kahvaltımı yemeğimi evimi siliyorum süpürüyorum balkonumu yıkıyorum çamaşırlarımı kendim asıyorum yapacak kimse olmadığı için çaydanlık ne ki yanında boşuna endişelenmeyin