deletedmom507 Nasıl sizce güzel mi babası çok istiyor ben kararsız kaldım önerebileceğiniz başka isimler de olabilir
AnneyimHamileyim deletedmom507 Nisa çok güzel ama Tuğçe ismini pek sevmiyorum tabi benim beğenmem değil senin beğenmen önemli canım 😊