NilNehir Merhabalar, düşük sonrası gebelik yaşayanlar ne kadar zaman sonra bebek haberi aldınız? Tecrübeliler yazsın lütfen, teşekkürler.
Roseee9 NilNehir düşükten sonra korunmadım yine hiç. Doktor iki ay bekle demişti oysaki. Bir adet sonraki ay gebelik
Eda122 NilNehir nisan ayinda kurtaj oldum. 1 adet bekledim sonra korunmayi biraktik ama daha henuz olmadi bekliyoruz nasip ne zamansa
KkubraOz NilNehir ocak ayında kürtaj oldum daha bu ay hamile kalabildim. O arada rahim filmi de çektirdim. Ben onun etkisi diye düşünüyorum🙄
Handan_65 NilNehir Ben 5 ocakta düşük yapmıştım 5ay sonra tekrar hamileyim insallh Rabbım sizede nasip etsin
Melisapg 3 martta düşük yaptım bir adet gecti korunmayı bıraktık ama hala bir gebelik oluşmadı, bekliyoruz💖
Gta-35 NilNehir 15 haftalık düşük yapmıştım doktor 3 ay beklememi söyledi. 2 ay sonra folik asite başladım denemeye basladiktan sonra hemen hamile kaldım. İlk gebeligimde 5 ay sonucunda hamile kalmistim Rabbim bana dogum gunumde haberini almayi nasıp etti