Merhaba benim hamileliğim stresli geçiyor yani hem iş hem ev hem eş konsunda sürekli sinir yapıyorum veya ağlıyorum böyle sakinleşiyorum bu bebeğim doğduğu zaman onun mutsuz bi bebek olmasını mı sağlar sürekli öyle diyorlar ama kimse beni anlamaya çalışmıyor annemi 12 yaşında kaybettim ve hamilelik döneminde onun yokluğu beni daha çok sarstı yaşadığım stresler sıkıntılar da bana hep keşke annem yanımda olsaydı dedirtti Allah kimseye annesiz anne olmak zorunda bırakmasın.