20 haftalık hamileyim. Şükür hiç bulantım ve kusmalarım olmadı ancak iştahsızlık oldu. Hala da devam ediyor. Kilo zaten hiç almadım.. bu beni biraz korkutuyor benim gibi olanınız var mı? Kacıncı haftada kilo aldınız ve iştahınız arttı. Bir de hala ben hareket hissedemedim sizler hissediyor musunz??