Aysegulayy Kızlar şuana kadar bsey yoktu 11 haftalık oldum bugün aniden gelen kassik batmasinin sebebi ney sizdede oluyormu iğne batar gibi kaç defa oldu ama az önceki batma çok keskindi kızlar beni aydinlatirmisiniz kotu bsey yoktur umarim😔
Melek3 Aysegulayy bana da oldu ama ben pek doktor a gitme taraftarı olmadığımdan bekledm bebek büyüyup yerleşiyor ya ondandır dediler
Zeyyyn Aysegulayy ağrı şiddetşenmedikçe sıkıntı olmaz rahim büyümeye başlıyor oda kasa vajinaya ağrı yapıyor kiminde sağda kiminde solda ağrı oluyor
Biryolcu Aysegulayy o haftalardaydı sanırım ben de yaşamıştım tarif ettiğiniz şekilde batmaları. Çok olmadı ama tedirgin etmişti. Rahim büyüdüğü için normal diyorlar çok şükür bir sıkıntı yaşamadık. Sürekli ya da çok sık olmadıkça endişelenmeyin benim çok sık olmamıştı
Gulce5038 Aysegulayy o haftalarda cok oluyo bu doktorunuzla iletişim halinde olun yine de .Ben de bayagı cektim o ağrıları
Aysegulayy Melek3 ya evet bana da öyle dendi bugün zaten defalarca kez oldu ama hafif yani ama en sonki çok fena batma oldu biden bağırdım o derece yani umarım normaldir
H_myra1 Aysegulayy bu bıcak girermiş gibi agrı lar normal bu haftalar da bende de oluyordu ama şimdi olmuyor 2 haftadır bebekle ilgili hergün yeni makaleler oluyor ya uygulamada orada okumuştum aniden kalkınca hareket edince oluyor du
Aysegulayy H_myra1 hafif girip çıkan batma lar var en sonki baya şiddetli oldu ne bilim sürekli olunca tedirgin oldum normal diyorlar ama bilmiyorum anı hareketlede olmadı uzaniyodum sırt üstü kendiliğinden oldu
Melek3 Aysegulayy bende de oluyordu ve ben o aralar merdivenden düşmüştüm 🤦 birden olduğum yere yığılıp kalıyordum eşm hastaneye gidelim diyordu bn kabul edmiyoedm
H_myra1 Aysegulayy uürürke merhaba oturdugunuz yerde kalkarken yada otururken oluyordu benim içiniz rahat etsin diye bir doktorunuza danışın