oznuryakup44 ben gebe olduğumu öğrenmeden 1 hafta öncesinde kan tahlillerimi yaptırdım belli başlı vitaminlerim eksik çıktı doktoruma bildirdim ona göre ilaç falan verdi. 32. Haftada benden bir kaç tahlil istedi farklı hastanede yaptırmam için. Son haftada kendisi yaptıracak. Doğum paketimde 1 defalık tahlil yaptırma hakkım var sanırım ondan dolayı tekrar tekrar tahlil yapmıyor kendisi