elftrndmrci Nurrr66 içiyorum valla, midem bulantılarımı anlık da olsa bastırıyo doktorda içebilirsin demişti. Bebek erimez heralde🤣
marbling10 yigitegenin_annesi Nurrr66 gnde en az 1 adet en fazla 2 adet tüketilmeli, çok faydası var özellikle ileri haftalarda magnezyum eksikliği açısından çok önemli
02112017 Yararlı meyveli soda içmek zararlı sade sodalarda magnezyum var günde bir tane tüketmelisiniz
inva Nurrr66 midem öncedende salçalı ve yağlı kızartma vs yemeklere hassastı hamilelikte iyice hassaslaştı ben rahatsız oldugum zamanlar içiyorum sade olan faydalı hemde mideyi rahatlatıyor günde 1 taneyi geçmemeli sanırım 🌸
Muratnannesi Nurrr66 34. Haftadan sonra içilmesi önerilmiyor tuz oranı yüksek el ve ayakta şişlik ödem yapıyor
Zumruduankakusum Nurrr66 günde bir tane tüketiyorum mutlaka Magnezyum yönünden zengin diye biliyorum doktorumda önerdi 🙌
Serrammm Sodyum değeri düşük olan sodaları tercih edin ödem yapıyor vücutta magnezyum kalsiyum açısından yararlı sade soda
kaderelmci Nurrr66 Beypazarı ya da Kızılay magnezyum ikisini tercih ediyorum hamilelikte yararlı günde 1-2 adet içebilirsiniz hem bu havalarda iyi gidiyor hemde mideyi de rahatlatıyor
Maviyesil121212 kaderelmci tercih ettiklerinizin sodyum oranı cok fazla , hele ki Kızılay. Ben de Kızılay içerdim ama sodyum oranının 100ü geçmemesi gerekiyormuş Kızılay 700lerde. Ben değiştirdim mecburen
Eylem_kaya07 Faydalı günde bir tane içebilirsiniz doktorum öyle söylemişti gaz için iyi geliyor dedi bana ama sade içemiyorum ben sorun orada
Hayal_et07 Maviyesil121212 Kızılay’ın bazıları sodyum az bazıları yüksek ben kontrol edip alıyorum. Mesela şu an içtiğim Kızılay sodyum oranı 108