esrvl Bugün normal muayeneye gittim. Bende önceden şeker çıkmıştı şuan yok. Ama doktorum 39. haftada gel doğumu konuşalım dedi. Bende şeker olduğu için normalde 39 haftada doğum olur dedi. Yani 39 haftanın içinde mi doğum olur?
Maviyesil121212 esrvl genelde sancılar 39+Larda geliyorsa onu kastetmiştir 39+1 39+5 aslında bebek ne zaman isterse
esrvl Maviyesil121212 işte bebeğin isteğiyle olmayacak. Doktor dedi ki sende şeker geçmişi olduğu için 39 haftada doğurtuyoruz dedi. Sanırım bekletmeyecek. Çünkü çantan hazır da dursun dedi. Acaba sancım olmazsa suni mi verir?
Maviyesil121212 esrvl o zaman suni verir senin durumuna göre. Ben ilk kızımda suyum azaldıgı icin suni sancıyla doğum yapmıştım 39+1 de. Sizin de o civarlarda gelir hem de gelişimini iyice tamamlamış olur
esrvl Maviyesil121212 ay en korktuğum şey suni sancı. İnşallah sancılarım olur🤲. Teşekkür ederim cevapladığınız için.
Maviyesil121212 esrvl o kadar korkulacak bir şey yok. Benim de 12:30da sancılarım başladı 16:30da kızım kucagumdaydı. Kendi sancınıza göre daha ağrılıymıs fakat açılmanın ilerlemesi daha hızlı. Rica ederim;)