Mrvtkn Merhaba ben de dün spinal sezaryenle bebeğimi kucağıma aldım. Öncesinde sakin kalmak çok etkili oluyor, operasyon sırasında hiç bir şey hissetmiyorsunuz benim 40dk sürdü sürmedi bile. Çıktıktan 2buçuk-3 saat sonra anestezi etkisi geçiyor, ağrılar haliyle biraz fazla ama verdikleri ağrı kesiciler gerçekten baya etkili. Kendinizi biraz zorlayıp yürüyüş de yaptınız mı tamamdır, bu sayede ben düne göre çok daha iyiyim😊 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🌸