Sevgii_i Merhaba arkadaşlar. Hiç bişe yiyemiyorum yiyemiyorım. Suyu bile çok zor içiyorum. 11+4 haftalığız şuan. Aç kalmamın şuan için bebeğe bir zararı olur mu. Yesem bile geri çıkarıyorum.
Littlespy Sevgii_i 15 hafta boyunca ben de hiç yiyemedim üstüne bir de 6 kilo verdim ama çok şükür bebeğe bişey olmadı hatta şu an kilosu çok da iyi çok şükür😃 İlk trimesterda bebek sizden beslenmiyor zaten hiç sıkıntı olmaz 😌
KubraAydin Sevgii_i Aynı durumdayız , suya hasret kaldım şöyle doya doya yemek yiyemiyorum malesef çok kötü 🤢