mom5734 gyno ferro sanol 100 mh/0.5mg/2,5 mcg kapsul ilacı kullanan hamişlerimiz varmı varsa ne gibi sıkıntılar yaşıyosunuz
Alone mom5734 valla beni ishal yapıyor ama hamilelikte kabızlık sorunum vardı iyi oldu bi bakıma🙈 onun harici bir sorun yaşamadım
Gulce5038 mom5734 sadece kabızlık , dışkı renginde koyuluk başka sorun olmadı bi de tadı nefesimde kalıyo kısa süreliğine o da
mom5734 Deniz59 Ben bunun icin sormuştum ilk gebeliğim ve cok tedirginim normal olarak günde 2 tane iciyoruz bide ben dedim noluyo o yüzden bilgiili gebelere sormak istedim folikasiti yeni bıraktım gittiğimde bu ilaca başlattı o zaman korkmamı gerektiricek bir durum yok öyle değil mi ?
AlyaEkmen_ Alone doktorunuza danıştınız mi ishal olmakta sorun olurmu bendede ishal yapıyor🙊ama normal hasta olunca ki gibi ishal gibi değil tuvalet sıklığım günde bir ama merak ettim kontrolüme 2 hafta var 😢
mom5734 Deniz59 bana sabah akşam 1 tane yazmış ac karna yazmış ama ac karna miğdem bulandıgı icin ben yemekten 1 2 saat sonra iciyorum bende mi 1 tane icsem günde 😂
Deniz59 mom5734 valla bilemiyorum onu bana günde bi tane yazmışlar aç karnına içtim geri çıkardım akşam yatmadan önce alıyorum bende
Alone AlyaEkmen_ danıştım cnm günde bir kere yapıyorum sadece ztn sık yapmadığım için sorun olmaz dedi
AlyaEkmen_ Alone benimde öyle günde bir kez sadece o zaman sorun yok demek ❤️🙊 teşekkür ederim ilacı bırakmayı düşünüyordum doktor kontrolüne kadar kararsız kalmıştım devam edicem o zaman bırakmayıp 😍