Kızlar iyi akşamlar normal doğum görünüyor şuan ben 2 kızımda da sancılarımı evde çektim ama doğumu kolaylaştıracak neler yapılabilir öncesi doğum esnasi vs 35+4 üm bu arada 34+5 olucam 🙂Yürüyüş yapmıyorum fazla bu bebekte çünkü çok düşük kilosu o sebeple başka tavsiyeleriniz varsa alırım 👍🐣