Elif_20211 Kızlar doktorum doğum kolay olsun diye ada çayı içmemi önerdi Ben korkuyorum içmeyi zararlı diye sizde içen varmı yada doktorunuz önerdimi ada çayı içmenize
Serrammm Benim doktorum da Bitki çaylarından sadece ıhlamur önermişti adaçayı Yeşilçay gibi bitkiler ödem attığı için önerilmiyor gebelerde