La_Liberte Amin Amin cumlemizin inşallah🤲😍♥️ cennette şefaatcimiz olcak onlar inşallah. Cnm ilk hamilelikte suyum erken geldi azar azar geliyordu 20den basladi 25+5haftaya kadar dayanabildi bebegim, sonra sanci geldi ve sonra acil sezeryana aldilar. Havuc suyu, bol bol su icerek 1,5ay dayanabildim birtek. Okadar kilo almistimki dogumdan sonra yarisini anca verebilmistm. 2.de nişanim gelmisti aniden. 15gun sonrada bebek geldi. Ablamda kan pihtilasmasi vardi bende tasiyiciymisim ondan erken dogum olmus. Şu an igne kullaniyorum insallah bu zamaninda dogarda kuvez yolu beklemem. Bu arada Rabbim sana guc kuvvet şifa versinde sende saglicakla kucagina al yavrunu inşallah 🤲