bu haftalarda hareket azaldığında doktora gitmekte fayda var. 27-28 hafta arası benim de azalma olmuştu doktorum 2 saat içinde küçük büyük bütün hareketleri 10 kez oluyor mu demişti yani en ufak bi pıt pıt yapması dahil. Sonra yarın gel bakalım aklımız kalmasın dedi. Gittiğimde sorun yoktu ama insan düşünüyor. Şimdi 33+3üm ben de. Hareketlerini saymaya çalışın bence ve en kısa zamanda doktora görünün derim.