Dün de post açmıştım bir doktor dış gebelik kese görünmüyor dedi beta 1297 de bugün iğne için gittik ama rahim de kese gördü hem de tüplerde şişkinlik var bekleyelim dedi daha sonra Bir doktor kesin dış gebelik acil sonlandırmak lazım çok riskli dedi en son bir riskli gebelik uzmanına gittim profösör vajinal muayene ile kese gördü ama daha çok çok küçük dedi . tüplerdeki şişlik de çok yumurta oluşmuş çatlamamış sanırım bunu gebelik kesesi olarak görüyorlar benziyor ama değil dedi . haftaya bakalım dedi ben hangi doktora inanayım aynı durumu yaşayan var mı 😥