Bende 22. Haftamda hissetmeye başladım, nasıl bir şey olduğunu bilmediğim için hissedemiyordum sanırım bilmiyorum ama bende geç hissettim aslında ama şükür bi sorun yok şu an, inşallah da olmaz, şimdi 24. Haftamiza girdik ilk hissetmeme göre biraz daha anlaşılır şekilde hissediyorum. Uyandı sanırım diyebiliyorum güzel tatlı bi duygu 🤗 hiç endişe etme erken hissedememe bi sorun değil çünkü bir iki haftaya hissedersin zaten inşallah 😊