Nurssss 40 haftalık olduk bi kaç gün daha bekliycektik ama bugun doktor suyu azalmış yarın 8 de yatış dedi hala şoktayım hem mutluluk hem korku hepsi birbirine girdi benim için dua edip bi ayetel kürsi okurmusunuz