0322sukran canım benim 27. Haftada fark edildi. Ağrım olmamasına rağmen doktorum ultrasonda görüp ürolojiye yönlendirdi. Ürolojide iki böbrekte büyüme ve birinde taş çıktı. Artık bebek büyük, senin sağlığından ziyade bebeğin sağlığını düşünmeliyiz dedi. Çok ağrın olursa o zaman tel takarız dedi. Aradan 4 hafta geçti tekrar ürolojiye kontrole gittim. Daha fazla büyüme olmamış, bol su içmeye devam et, çok hareket etme taş oynamasın dedi. Sonra tekrar gelirsin diyip gönderdi