Merhabalar, bilmiyorum benim yaşadığımı yaşayan var mı detaylı ultrasonda her şeyine bakıldı Ali ekiz yapmıştı iyi bir doktor kalbin odacıklarına kadar baktı her şey normal sesi muayenede kendi doktorum kalpte sol tarafta hafif parlaklık var dendi detaylı da bahsedilmediyse sorun yoktur dedi ama Doğumdan daha çok bebeğim iyi mi acaba sorunu var mı hastaysa nasıl davranırım ne yaparım korkusu sardı bilmiyorum var mı benim gibi olan 😥😥