dilek6 mrblar bende 5+2 Haftalıgım 4+1 haftalıkken doktora gttm haftaya gel keseyı goruruz ddı bugunde gıttıgımde keseyı gorduk cok sukur 🥰 2 hafta snrada gel kalp atısına bakalım ddı 🙏 ınslh 2 dusugum var tekbir amaclıda oksapar ıgne kullanıyrm pıhtılasma cıktıgı ıcın 2 tane oglum ♥️ allahım ınslh saglıkla bırde kız evladı nasıp etsın 🙏 saglıkla kalbımzdekını hayırlısla versın cnm