Bu kesiler maalesef çok isteğe bağlı değil çünkü doktorun kesi yapmadığında oluşan yırtık anüse doğru kontrolsüz bi yırtık ile sonuçlanabiliyor. Bu da istenen bir durum değil maalesef. Kadının doğum sonrası yaşayabileceği bir çok sorunun önlemi olarak yapılan bir şey. 😌 doktorunuza istemiyorum deseniz de tamam yapmayayım o halde diyemez, tıbbi bi gereklilikse o an yapacaktır çünkü, benim fikrim bu yönde.