Merhaba kızlar, 4 gün önce doğum yaptım sezeryan ile. Azar azar sütüm geliyordu ama dün gece taş gibi oldular, dokunamıyorum bile. İlk doğumumda da böyle olmuştu ama Manuel pompam vardı o zamanlar, pompa çekmiyor diye düşünmüştüm. Ama şimdi elektrikli pompa bile boşaltmiyor, gerginlikten patlayacak gibi. Kızım da çok yoruluyor hepsini boşaltamiyor. Biliyorum ki böyle bırakamam mastit olabilirim, ama ılık kompes+masaj+pompa ile bosaltamiyorum. Var mı tecrübesi olan?