Kızlar merhaba 13+2 gebeyim. Bi kaç gündür idrarımı yaparken karın kasık bölgemde özellikle sol tarafımda aşırı sancı hissediyorum bu durumu yaşayan var mı enfeksiyon mu acaba?? Yoksa aşırı sıcak olduğu için vantilatörün önündeyim hep o mu Çarpıyor acaba