Kuzusu inşallah isteyen herkese nasip etsin Allah’ım 🤲🏻 bende yumurta çatlama gününü hesabını yaparak ilişkiye girmiştim. Ondan önceki üç ayda tutmamisti hiç hesapta yapmamıştım. Ben 10 günlükken teste öğrendim 4 5 gün sonra kanamam oldu acil gittik kan degerime baktı bu değerle düşük olamaz dedi hiç bir ilaç onermedi sağlıklı gebelikse tutunur dedi 😒 o kanamayla 10 gün geçirdim sonra kadın doğuma gittik 4+6 günlük dedi son adet tarihime göre keseyi gördük sağlıklı dedi kanamama ilaç verdi muhtemelen yerleşme kanamasiydi o. Sonraki haftalarda bebeği de gördüm kalp atışını da duydum sağlıkla ilerliyor dedi inşallah öyle devam eder