irmkrcn94 Herkese merhaba, 10 haftalık hamileyim ve hala dehşet bulantı çekiyorum. Sizde durumlar nasıl? Nasıl başa çıkıyorsunuz?
sumeyraballl irmkrcn94 canım doktoruna danışıp bulantı hapı alabilirsin onun dışında ne yiyip içersen de bulantın olur
Hilal-95 irmkrcn94 18. Haftaya kadar cektım ben çok kötüydü kilo felan verdım smdı geçti şükür senınde hemen geçer inşallah hiç bişey fayda etmıyor cnkü yanı en azndan bana etmedi
AnneBebek0 irmkrcn94 bence hap felan kullanma. Ilk aylar cok zor geciyor ama savasmaya calis bulantilarinla. Susamli kraker, meyve, gevrek vs. Bende de bulantilar 13. haftama kadar sürdü toparlamays basladim sonra.
irmkrcn94 sumeyraballl Evet verdi doktorum zaten 1 kutu primal bitirdim. Ama devam sağlıkla gelsinler tabi ama anneliğin zor olduğunu şimdiden anladım🙈
Merve-bebek 17 haftalk hamileyim bende de devam ediyor ilaç da almak istemiyorum öyle savaşıyorum işte hiç bişi de geçirmiyor bu arada
irmkrcn94 Merve-bebek Bencede hiçbirşey geçirmiyor. Hamileliğin keyfini süreceğimiz günler yakındır inşallah 🙏🏻 Allah yardımcınız olsun sizinde
Hilal-95 irmkrcn94 ayyy hiç sorma ya ama bilmeden öle bitki çayı felan içmeyin bana limonlu su felan dediler ben içmedim çektim onu yani doktor normal dedi hep ilaç içmek istiyosan yazarım dedi onuda istemedim faydasını görmezdim ben normalde de mide bulantısı yaşayan biriyim zaten☹️
ebru_yldrm irmkrcn94 mide bulantısına zencefil ve zerdeçaldan taze çay yapar içerseniz çok faydası oluyor içine de bal ve limon 🌼 9 haftalığım inan çok iyi geliyor
Bsrtncsoy irmkrcn94 18.haftadayim.Hala.siddetli bulantilarim var.Hersey ama hersey kokuyor su bile.Calisirken de güçsüz düşüyorum.Prilam kullaniyorum kusmami kesti ama kokular beni mahvediyor.Uzuluyorum bebeğim beslenemiyorsa diye.tahlillerimde normal çıkıyor ama artık yememde gerekiyor.Suan icin bi çare bulamadim
irmkrcn94 Bsrtncsoy Ayy Allah yardımcın olsun🙏🏻 Doktorum bana ne kadar bulantı o kadar iyi demişti öyle avut kendini🌸
Onurbunur irmkrcn94 yavrum sıcaktan evin kokusundan bile midem bulanıyor ben olabildiğince aç kalmamaya dikkat ediyorum sabah leblebi tuzlu şeyler yiyorum yumurta çok yiyemiyorum yarım anca ekmek yiyorum tutuyor ayran içiyorum bolca
irmkrcn94 Onurbunur Evinden tek soğuyan ben değilim o zaman. 2 haftadır evimde kalamıyorum çok kötü kokuyor annemde kalıyorum, inanmadığım şeyler geldi benimde başıma🤦🏻♀️
irmkrcn94 Hilal-95 Evet zaten ilacı alırken de çok çok iyi olmadım yine bulantım oldu. Beklicez geçmesini mecbur🙏🏻
Bsrtncsoy irmkrcn94 evet sağlıkla büyüdüğünun ve sana adapte olmaya çalıştığının işareti dedi şimdi birgün azalsa birseymi oldu acaba diyorum 😀