umudunannesiii Alerjilermden dolayı İki tane verdi doktor birini atıldım bir tane kaldı birazdan atilacagm ama nette olumsz seyler yazıyor doktorum kontrolünde aldm iğneyi aslnda ama siz ne düşünüyorsunuz
Buket1906 umudunannesiii kortizon kullanılıyor diye biliyorum ilacını hamilr kalmak için vermişti doktorum bana hamilelikte de kullanan var olsa doktor vermezdi zaten riske atamaz
Nur4026 umudunannesiii ben ms hastasıyım ve atak geçirdiğimde günlük 1000 mg prednol alıyorum doktoruma eğer hamileyken atak geçirirsem ne olacak dedim o da bir şey olmaz kortizondan dedi