Kızlar 35+5 gunluk gebeyım bugün karnım cok agrıyo akşam başladı 20 gün sonra sezeryan için gun aldım ilk sezeryan olunca buda öyle olcak Allah’ın izniyle akşamdan beri karnım kasılıyor böyle sipsivri öne doğru toplanıyor eşimde işte hastaneye gidemem suan normal bişey mi acaba kasıklarım ağrıyor