Doktorum 1 hafta sonra kullanabilirsin dedi ama dikiş yeri ağrısı flan derken onca aldığım korse kenarlarda kaldı, açıkçası lohusalık ateşi bir yandan bir yandan o stres, korse gibi şeyler daha da rahatsız edici oluyor, yine de sen bilirsin tabi ama bence boşa masraf, zaten kalmıyor o göbek flan kalırsa da 40 çıkınca takarsın 😊