tomurcukannesi Aç karna yapılan şeker yüklemesinden 1 saat sonra yapılan testte benim değerim 153 çıkmış. Yurt dışındaym türkiyedeki değerlerle aynımı bilmiyorum ama burda tahlil kağıdında normal değer 135 yazıyo. Çokmu fazla şeker değerim? Yoksa normalin biraz üzerinde mi? Doktor randevum haftaya o yüzden burdan bilgisi tecrübesi olan vardır diye sormak istedim☺️
tomurcukannesi Eymirinannesi burdada tahlilde <135 olmalı yazıyo. İnternetten baktıklarımdada genel değer <140 diyo demekki aynı türkiyeyle o zaman. Çok mu fazla benim değerim?