Nazlimsu SM00 kıza benzettim cnm ben 12+5 dr banada erkek demişti 14+5 kiz olduğunu öğrendik benim ultrason görüntüme benziyor 😊
Muratnannesi SM00 13.haftada belli olur belliöolmaz diyenler olmuş ama bebiş göstermemişki pozisyondan
Mucizeeannee 13 hafta daha çok erken değil mi çünkü rahimde o haftalarda dışarıda oluyor prostat torbası falan da erkek kız çok karıştırıyorlar maalesef biraz sabretmek gerekiyor
SM00 Mucizeeannee merak ediyoruz işte 🙈 güzel heyecanlar önemli olan tabi ki sağlıklı olması 12.hftada bile öğrenenler vardı burada
Ozgrrr Mucizeeannee hiç sormaaaaa bana 12 de erkek dediler bende ona göre blr şeyler aldım 2 yaşında kızım var. 16+5. Haftaya geldim. Bugün gittim bana net kız dedi ama erkeğe benziyor çıkıntı var dedi
SM00 Beyzalpay 12.haftada doktor erkeğe benzetti ama kesin birşey söylemedi bakalım sağlıklı olsun siz şuan kaç haftalıksınız😍
Derya2867 Kıza benzettim benimki de 13+4 doktor kıza benziyor dedi istersen bakabilirsin https://www.hizliresim.com/rq8ik8t
Mucizeeannee Ozgrrr çünkü rahim de dışarıda oluyor o çıkıntıyı erkek sanıyorlar nasıl tehlikeye atabiliyorlar ben anlamıyorum hiç baskı yapmadım doktora doğru olsun yeterli