Sinemkurtkarakussk35 Arkadaşlar 40+2deyim şuan ve 4-5 damla su geldi akıntı değil idrarda değil çünkü tutamadım ve çamaşırım baya ıslaktı sonrasında ise gayet normal idrarımı yaptım zaten bütün gecede damla kadar idrarım olsa tuvalete çıkan uyuyamayan bir insanım. Geceden beride sancım var çok yopun sancılar olmadığı için zaman tutmuyorum şuanda zaten gece denedim yapamıyorum.dünde aynı şekilde bi kaç damla kadar gelmişti çok emin olmamıştım bugğn emin oldum.sizce hastaneye hemen gitmeli miyim bi kaç saat bekleteyim mi ?
Fidashka Suyun gelmis besbelli.Bence git bi baksinlar orda kalmak gerekmesede kendileri eve gonderirler zaten
Sinemkurtkarakussk35 Fidashka bu hafta içinde 3 kez sümüksü şeffaf akıntı geldi buraya yazdıktan sonra az az kahverengimsi gelmiş sancılarımda var biraz daha bekleyip gidicem hala emin olamıyorum ayy ne zormuş bu 🤦🏽♀️