Newmomadayi Kizlar 31 haftaligiz ara ara sanci giriyor sanki vajinamda bi baski var arada vajinama da keskin sanci gibi giriyo acile gitsemmk kararsizim ya erkenden cati muayenesi yaparlars diye? Herhangi bir kamama olmadi bu arada
FigenArtrk Newmomadayi Ben de 33 haftaliktan bu şikayetlerle gitti adet sancisi gibi ultrasonlan bakti bebek baski yapiyor dedi erken dogum riskimin olabileceğini soyllledi nst’de sanci çikti serum verdi ve progestan yazip eve gonderdi kendini yorma yürüyüş bile yapma demişttti. Doktora gozuk bence
MCYI89951314 Newmomadayi bnde 26+4 haftaligim bnmde dunden beri vajinada baski bi agri var halende devam ediyo bnde ne yapocam bilemedim kasiklarimdada agrim cok var
Mucizeeannee Doktorunu arayabilirsen ara konuş ne kadarlık oldunuz, riske atma bence canım git bir baksınlar
Minederin FigenArtrk bende 33 haftalığm bende de ara ara adet sancısı gibi sancı oluyor korkmalimiyim sizce
FigenArtrk Minederin Korkmana gerek yok ben de ne olur ne olmaz diye gittim iyiki gitmişim sende görun ilac yazar belki sanada