Karatas27 Kızlar 27 haftalık bebeğim dün kontrole gittik herşeyi çok güzel suyu vs herşeyi iyi dedi ama sağ böbrekte 4mm büyüme var dedi başına gelen varmı ? Geçermi
Annesininbitanesi1 Karatas27 canım bende 21 haftalığım bugün banada aynısını dedi şok oldum. Ama erkek bebeklerde normal dedi ben haftaya detaylıya giricem orda tekrar baktıracam
Huriyekayhan Karatas27 Haa bilmiyorum o zaman, erkekler de normal olabiliyormus böyle şeyler de kızları bilmiyorum yanlış birsey söylemeyim 🤷♀️ çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede hayırlı haberler alırsınız
Annesininbitanesi1 Karatas27 banada şuan korkulacak bişey yok detaylıya iyice baktır böbreklere dedi ve 7 olana kadar sorun yok dedi neden olduğunu söyledi mi size sordum ama cevap vermedi doktorum
Annesininbitanesi1 Karatas27 inşallah bir sorun çıkmaz canım ya sağ saglim bebeklerimizi kucagımıza alırız 🙏🧿
Minnosun Karatas27 genelde erkek bebek lerde uyor demiş ti bana Dr doğduktan sonra her yıl götürdüm bir problem yok demişti Dr bana
Bbbelinay Benim oglumdada vardı doğduktan 1 sene sonra sünnet yaptırdık ve düzeldi çok şükür 7 yaşında suan korkma cnm Allahın izniyle birsey olmaz