Hayırlı akşamlar kızlar pazartesi eşimin memleketinden geldim ondan bir kaç gün önce sancım falan vardı serum aldım doktor idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi neyse pazartesi akşam geldik bir sorunum yok sabah kalktım sadece burnum tıkalı ve tad almıyorum ama ateş,halsizlik,ağrı falan yok bugün öğrendim kayınvalidem korona olmuş bende evde kendimi izole etmek istedim 5 gün geçti zaten burnum yanıyor ve tad almıyorum dediğim gibi evdenden çıkmıyorum kimseyle temasımda olmadı geldiğimden beri nasıl bir yol izlemem lazım aslında ben sudan olduğunu düşündüm çünkü ilaçlamışlar suyu şimdi istanbul’dayım ve bol bol su içiyorum başka neler yapmam lazım