FusunF insan sıkılınca tuvalete gidiyor sürekli tabi 😂 öyle sık tuvalete kaltiginiz için olmaz ya gelecek olan kan geliyor yine yatınca da içinizde birikiyor kalkınca bi anda pat iniyor, tuvalet dışında çok kalkmayın tabi ya ağır iş yapmayın işte sunmeyin çok ayakta kalmayın 🤗 ben 2 3 ay öyle yattım hersey yasaktı işte sadece tuvalete kalkıp arada çok sıkılınca da kendi suyumu almaya kalkiyordum 😁 sonra doktora gittim artık dedi kalkıp yemek yapabilirsin dedi nasıl yani dedim sadece yiyeceğin yemeği isitabilirsin bir süre ayakta kalabilirsin demisti bana 😂 😂 buna bile çok mutlu olmuştum