aybkaslan Kızlar merhaba civilin kıyafetleri nasıl kullanıp tecrübe eden var mı ? Çıtçıtlı zıbınları tulumları falan nasıl sizce ?
Emsare aybkaslan ben çok az şey aldım ama aldıklarım da hep iyi çıktı. Yalnız kalıpları biraz ufak sanki
Deleted5544 aybkaslan civilin zıbınları çok iyi değil ya e bebekten asla şaşmam civilin çıtçıtları sökülüyo hemen kıyafet olarakta kalıpları dar ve çekiyo hemen
leyla-kaya42 aybkaslan civilin zibinlarini begenmedim. E bebek daha kaliteli gibi . Zaten ikisinede bakarsaniz fark cok anlasilir.
aybkaslan Deleted5544 Bende e bebek aldım genelde ama kış bebeği bir türlü uzun çıtçıtlı ayını bulamadım şimdi civilin sitesinde denk gelince sormak istedim teşekkür ederim 🙏🏻
aybkaslan leyla-kaya42 E bebek kalitesi tartışılmaz haklısınız ben genelde e bebekten aldım ama uzun kol çıtçıtlı zıbınına denk gelemedim bir türlü şimdi civilin sitesinde denk gelince sormak istedim teşekkür ederim 🙏🏻
kukiveannesi aybkaslan ablam civil kullanmıştı memnun kalmayıp e bebeğe geçti yeğenimde bende şimdi herşeyi e bebekten aldım civildekilerin kumaşı pekte kaliteli değilmiş özellikle yıkandıkça çok yıpranmış
leyla-kaya42 aybkaslan civilin tulum, 2li takim gibi kiyafetleri fena degil.fiyat olarakta e bebekten uygun gibi
aybkaslan leyla-kaya42 Bana da sanki e bebek daha uygun gibi geldi e bebek çok aldım ama civil almadım denemek istiyorum aslında bakalım teşekkür ederim 🙏🏻
Tugbamete aybkaslan trendyol ebebekte var uzun kol zıbın ben bugün aldım ilk oğlumda da kullanmıştım kumaşları çok kaliteli tavsiye ederim 🌸
Haticecakirr aybkaslan güzel gibi gözüküyor fakat 0-3 ay takımlarla 6-12 lerin boyu aynı nasıl oluyor anlamadım 🤷♀️ daha bir çoğu beden olarak biraz değişik
aybkaslan Haticecakirr Ben genel olarak hep büyük alıyorum zaten büyk olan küçük olmasın mantığıyla ☺️ teşekkür ederim 🙏🏻
gokcekocyigit07 Güzel gibi duruyor ama benim hoşuma gitmedi ya arkadaşım almıştı, pek de memnun kalmadı açıkçası, e bebekten aldım her şeyimi 😊
aybkaslan gokcekocyigit07 Bende e bebekten aldım ama uzun kol çıtçıtlı bulamadım civili denemek istedim e bebekte stok beklicez ozaman teşekkür ederim 🙏🏻
Haticecakirr aybkaslan işte sorun orda boy karşılaştırması yaparak alın üzerinde yazan bedenler tutmuyor 🤣