Mihriban_27 benimde çok asiri akıntım vardi enfeksiyonum olduğu için doktoruma günlük pet kullanıyorum dediğim de hamile değilken bile sağlıklı değil şuan bunu yapman hata dedi bana, enfeksiyonu artıyormus akiktiyi artıyormus ve rahimin hava almasına engel oluyormuş, bende peçete koysam dediğim de ona da aynı şey iç çamaşırını ıslak tutma iç çamaşırını değiştir sürekli demişti. Rahim hava almadıgi için büyük hata demisti 🤷♀️ doktorunuza bir sorun isterseniz ama sorana kadar da kullanmayın bence