Nily Selam kizlar 26+2 haftalgiz normaldede cok yemek yedigmde midem de sislik oluuor Dunden beri bi sislik var karnimda migde kismimda .bi gerginlik var sanki sert Bide kabizlikta var. Basina gelen varmi.cok yemeyemi baglamaliyim acaba kabizlikla ilgilimidir Herhangi bir kanamam agrim vs hicbise yok Bebegmde hareket ediyor bi sorun yok Doktora gitmelimiyim acaba
tomurcukannesi Nily bebeğinşn pozisyonundan kaynaklı olabilir midene yakın bi yere başı yada poposunu dayamışsa☺️ Bide yediğin şey şişkinlik yapmışta olabilir
Fidashka Bencede pozisyonla bagli ola bilir.Mesela benimki ters kafasi yukarda bazen nerdeyse agzimdan cikacak gibi hissediyorum kafasi mideme baski yaptiginda😬
Nily Fidashka evet benim findik kizimda kafasi yukardaydi son muayenede Ama neblym gerilince endiselendim😕 zaman yaklastica insan panikleniyor