Cnndygu çok geçmiş olsun. Böbrek sorunları gebelikte alevlenebiliyor malesef. Benim gebelik öncesinde taşım zaten vardı. Harekete geçti. Çok sancılandım 4 gün sancı çektim. Bayrama denk geldiği için de doktor bile yoktu. Ne kadın doğumcu ne üroloji. Özel muayene bile açtıramadım. Hemşireyim. Bebeği kontrol eden doktor olmadı. Acilde kıvranırken doğum servisinden Nst istedim kendim bağladım. Sancım çıkmadı allahtan içim rahat etti. İlaç almak istemedim ama bayılacak duruma geldim. Malesef sonrasında narkotik ilaç yapılmak zorunda kalındı. Hiç erken doğum riski olabileceği aklıma gelmemişti. Hastanede yatarken de çok rahattım. Tedavi başlanmıştı zaten. Moralimi hiç bozmadım içim çook rahattı aklıma kötü bişey getirmedim. Tavsiyem sen de öyle yap. Çünkü sancıyla bebeğim de çok yoruldu eminim hep olumlu olduum. Taşım büyüktü. Beni zorlayan o oldu malesef. Şuanda da dikkat ediyorum en kısa süre de atlatırsın inşallah 🥰🥰