123ddd Kızlar gözümde kocaman bir arpacık çıktı ve aylardır hiçbir şekilde geçmiyor çok büyüdü kıpkırmızı her gören ne oldu diyor nasıl geçer acaba ya krem kullanamam diye gitmedim doktora nasıl geçirebilirim