Gul-4142 Canim ben kullanıyorum valla ama elimden geldiğince içmemeye çalışıyorum benim migrenim var migren ilacı kullanıyorum normalde ama bebek var diye yasak hepsi sadece parol doktorum da parol verdi ama içmemeye özen gösteriyorum tavsiyem çok şiddetli olmadığı sürece kullanmamanız