brcemrygt canım o anda sancın geldiğinde doktorlar ebeler hemşireler neyse artık seni yönlendirecek zaten ıkınarak çıkaracaksın bebeğini. İnşallah kesisiz dikişsiz en doğalından bir doğumun olur :) hiç korkma her şey o an gerçekleşecek ve inan bana bebeğin için değer