Cansuada24 ben yatıyordum valla o zamanlarda, göbeğim çıkıp rahatsız etmeye başlayana kadar da yattım. Doktorum bana sıkıntı olmayacağını söylemişti, 24.haftaya kadar istediğin gibi yat dedi. Şimdi bile 33 haftalık olduk hala geceleri bazen sırtüstü uyanıyorum, hemen dönüyorum tabi ama uyku anında kontrolümüzde olmuyor.