Ozgrrr hayırlısı olsun canım çok iyi anlıyorum insan farklılık istiyor benimde oğlum var kızım olsun çok istedim dr da bana 14 haftada kesin erkek dedi ama 10 gündür böyle cinsiyet yorumlarını okuyorum benimde belki değişir ümidi ile başka dr mı gitsem kafam da deli sorular. Şöyle güzel bi dr deseler ona giderim kesin cinsiyet için